73,40 PLN

+ koszty wysyłki

Moduł przeznaczony jest do samochodów wyposażonych w system START|STOP załączany stanem logicznym „0” (minusem) podawanym do sterownika pojazdu. Moduł został przetestowany w samochodach Nissan Qashqai J11 oraz X-Trail T32.
Nowa wersja modułu została nieznacznie zmniejszona oraz zmieniony został rozkład elementów elektronicznych.

Zawartość zestawu:

  • moduł ADSS,
  • bypass (rozgałęźnik) zasilania ze skrzynki bezpieczników,
  • bezpiecznik 2A,
  • szybkozłączka samochodowa na przewód 0,25 – 1 mm2,
  • opaski zaciskowe,
  • przewody z niezbędnymi zakończeniami.


Montaż:

Podłączenie modułu jest bardzo proste i ogranicza się do podłączenia trzech przewodów. Nie przecinamy przy tym żadnego przewodu oryginalnej instalacji elektrycznej pojazdu. Szczegóły montażu wraz ze zdjęciami w załączonej poniżej instrukcji.

Schemat podłączenia modułu ADSS


Dane techniczne:

  • Rozmiar: 32 mm x 21 mm x 12 mm.
  • Napięcie zasilania: DC 7V – 18V.


Zasada działania:

Po naciśnięciu przycisku zapłonu pojazdu moduł zaczyna odliczać czas opóźnienia trwający około 10 sekund. Po odliczeniu tego czasu następuje chwilowe podanie stanu logicznego 0 (minus) do sterownika samochodu. Jest to emulacja naciśnięcia fabrycznego przycisku wyłączającego system START|STOP w naszym pojeździe. Wyłączenie sygnalizowane jest odpowiednim komunikatem na desce rozdzielczej samochodu. W każdej chwili (np. stojąc w dużym korku) można system aktywować oraz dezaktywować fabrycznym przyciskiem – takiej funkcjonalności nie uzyskamy stosując popularny moduł czasowy zbudowany na układzie NE555 dostępny na popularnym serwisie aukcyjnym. Dzięki zastosowaniu miniaturowego przekaźnika moduł jest elektrycznie odseparowany od instalacji (komputera sterującego) naszego auta.

Moduł ADSS działa tylko w czasie uruchomionego zapłonu pojazdu, tak więc nie ma możliwości aby moduł mógł przyczyniać się do rozładowywania akumulatora.

Na płytce modułu umieszczono dwie diody LED pomocne w czasie montażu i uruchomiania:

  • LED1 (czerwona):
    • po naciśnięciu przycisku zapłonu dioda miga 10 razy w odstępach około jednosekundowych odliczając czas opóźnienia,
    • po wysłaniu sygnału dezaktywacji systemu START|STOP dioda miga w odstępach około pięciosekundowych sygnalizując prawidłowe działanie układu.
  • LED2 (zielona):
    • po odliczeniu czasu opóźnienia około 10 sekund LED2 sygnalizuje wysłanie sygnału dezaktywacji systemu START|STOP.


Koszty wysyłki:

Płatność On-Line (Dotpay.pl):
Odbiór osobisty 0,00 zł
Paczkomaty InPost 11,18 zł
Kurier FedEx 15,19 zł
Płatność przy odbiorze:
Odbiór osobisty 0,00 zł
Paczkomaty InPost 14,24 zł
Kurier FedEx 18,70 zł

Odbiór osobisty w Zielonej Górze po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się. Tel.: 601 47 47 46

 

Do pobrania:

 

Galeria:


Prezentacja działania modułu:

 
1Koszyk - bezpieczne zakupy
 
 
<< Powrót do sklepu >>
Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go.

2 komentarze

    1. Ponieważ ja nie prowadzę warsztatu samochodowego, nie mam też wiedzy w jaki sposób odbywa się sterowanie w Hondzie (stanem niskim czy stanem wysokim), jakie są zastosowane bezpieczniki (zastosowanie właściwego bypass’u w skrzynce bezpieczników), itp. W związku z tym proponuję najpierw samodzielną weryfikację i ewentualny zakup modułu uniwersalnego: https://www.blaszczak.pl/uniwersalny-modul-adss/. Weryfikację proszę przeprowadzić zgodnie z opisem modułu uniwersalnego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *